maandag 8 maart 2010

Bloggen

Over de hele wereld begint de mensheid te "bloggen", alsof het gemiddelde mensenleven nog niet saai genoeg is. Natuurlijk wil, hoeft en zal men 99,9 % van de blogs nooit lezen; en gelukkig maar. Toch zijn er zoveel soorten dat er misschien wel enkelen zullen zijn die je wilt "volgen". Maar in een digitale wereld met miljoenen blogs moet je eerst misschien wel 50 000 blogs voorbij bladeren over huisdieren, hobby's, zwakzinnigen, mislukte hamkaastosties, seksueel gefrustreerden en emo's die zichzelf vooral NIET snijden.
En dan beland je, bedoeld of onbedoeld, op een blog genaamd "Gratis lezen.". Of het mijn catchy humor is of de aantrekkingskracht van het woord "gratis", kan me eigenlijk niet zoveel schelen(maar het zou wel leuk zijn om te weten). En er gaat een wereld voor je open, tenminste dat zou ik mogen willen.
In mijn blog ga ik (al dan niet kritsich) schrijven over vanalles, maar het minst de mijn eigen belevenissen. Simpelweg omdat het op enkele details na niet boeiend is, zoals je waarschijnlijk al begreep.
Laat je inspireren door mijn mening en inspireer mij met die van jou,
hopelijk tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten