zaterdag 26 februari 2011

Onverwachte populariteit!

Een tijdje geleden kreeg ik van iemand het advies vooral door te gaan met het schrijven van mijn blogs, want "er komen vanzelf meer bezoekers". Vol goede moed heb ik doorgeschreven, maar mijn bezoekersaantal steeg nooit. Al snel had ik mezelf erbij neergelegd en ik schreef voornamelijk een soort online gedachtenboek voor mezelf. Ik merkte dat mijn schrijfkunst beter werd en dat gaf al genoeg voldoening, daar had ik geen lezers voor nodig! Eigenlijk kijk ik pas sinds kort weer bij de statistieken en wat blijkt; mijn adviseur had gelijk! Het aantal pageviews is enorm (relatief gezien) toegenomen sins vorig jaar! Als bewijs deze grafiek:

.
.
.
.
.
Ik moet wel toegeven dat die piek van februari niet helemaal te danken is aan het succes van mijn blogs; gisteren hebben enkele Belgen mijn stukje over Uggs gebombardeerd tot "vriendenchat", waarin zij niet alleen zichzelf maar ook elkaar belachelijk maakten. De reacties (waarvan enkele onder mijn naam) zijn dan ook allemaal verwijderd.
De rest van de lezers wil ik graag bedanken voor de interesse en schroom vooral niet om te reageren, als het ook echt ergens over gaat!

4 opmerkingen:

  1. haha, cool. en die naam is ook geweldig xd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmpf, ik probeer je een bericht te sturen maar ksnap het niet, dus dan maar even zo. Dankje voor je commetaar, ik zat al te twijfelen, maar ik doe het maar in het nederlands, is ook wat makkelijker voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is mooi,
    nu heb je er een bezoeker bij
    door mij! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jou blog is tenminste leuk, eens iets anders dan al die fashion blogs!

    BeantwoordenVerwijderen